Adat+

EGÉSZÍTSE KI ADATBÁZISÁT A HIÁNYZÓ PARTNER ADATOKKAL

Meglévő vagy potenciális üzleti partnerei azonosítóinak feltöltését követően megadjuk a hiányzó adatokat.

Frissítse adatbázisát a jelenlegi alapadatok mentén vagy egészítse ki további adattartalmakkal! Akár 24 paraméter alapján is összeállíthatja adatbázisát. Aktualizálja adatbázisát az üzleti igényeihez legjobban illeszkedő adattartalommal!

TEKINTSE MEG MINTATÁBLÁZATUNKAT!

Nézze meg már most milyen formátumban és struktúrában kapja vissza a kért adatokat az elemzés végén!

MILYEN ADATOKKAL EGÉSZÍTHETI KI ADATBÁZISÁT?

A céges alapadatok mellett pénzügyi, tevékenységi és kapcsolati adatokkal is kiegészített, akár 24 különböző paramétert is tartalmazó partneradatbázist adunk vissza. Az így letölthető, strukturált adatállományt könnyen importálhatja saját rendszerébe.

Céges alapadatok

  • Cégnév
  • Cégjegyzésre jogosult
  • Cégállapot
  • Adószám
  • Cégjegyzékszám
  • Bejegyzés dátuma
  • Adószámállapot
  • Alapítás dátuma
  • Tulajdonos

Pénzügyi adatok

  • Pénzforgalmi jelzőszám
  • Export relációs országok, azok aránya*
  • Pénzügyi adatok*

Tevékenység

  • Főtevékenység
  • Tevékenység
  • Létszámadatok*

Kapcsolati adatok

  • Tisztségviselők
  • E-mail cím*
  • Web*
  • Vármegye
  • Székhely címe
  • Telefonszám*
  • Cég telephelye*
  • Cég fióktelepe*

* Egyes adatok nem minden cégnél állnak rendelkezésre, elérhetőségük országonként és cégenként eltérő lehet.

Leggyakrabban feltett kérdések

Megválaszoljuk néhány kérdését.

A feltöltött .xlsx fájlnak mindenképpen tartalmazni kell az adószámot és/vagy a cégjegyzékszámot. Összesen 3 oszlopot lehet feltölteni, az oszlopok sorrendje fix, az adószámot az 1. oszlop tartalmazza, a cégjegyzékszámot a 2. oszlop, míg a 3. oszlop a cég nevét. Nem kötelező adószámot és cégjegyzékszámot is megadni, de az azonosításhoz az egyikre mindenképp szükség van. Az azonosító mellett a cég nevének megadása opcionális.

A feltöltött adatokat bizalmasan kezeljük, 3. fél számára nem adjuk ki, teljesítést követően nem tároljuk, kizárólag a kiválasztott szolgáltatás elkészítéséhez használjuk. Az adatok kezelésével kapcsolatos további információk itt érhetők el.

Mindösszesen pár perc alatt, 3 egyszerű lépést követően (feltöltés, beazonosítás, kiválasztás) megvásárolhatja a kiválasztott szolgáltatást. A feltöltött lista beazonosítása után kiválaszthatja az adott szolgáltáson belül az Önnek legmegfelelőbb csomagot. A megvásárolom gombra kattintva az adatok megadása utána akár azonnali (SimplePay, PayPal), akár banki átutalásos fizetéssel megrendelheti a terméket. A megrendelt termék letöltéséhez szükséges linket a kifizetést követően a megrendelésnél megadott e-mail címre küldjük az elkészítést követően.

Az egyes szolgáltatások árazása egyedileg történik, függ a feltöltött és beazonosított partnerek számától, valamint egyes szolgáltatások esetében a visszakért adatok mennyiségétől. A pontos árat forintban láthatja az ügyfél még a megrendelés előtt.

Az OPTEN webshopján keresztül biztonságosan, egyszerűen és gyorsan kifizetheti a megrendelt szolgáltatást SimplePay-jel, PayPallal, vagy banki átutalással.
icon_sajtoszoba icon_szakertoanyagok icon_rendezveny