Partner+

Meglévő partnerekhez hasonló új ügyfelek

Találja meg potenciális partnereit jelenlegi ügyfelei alapján!

Ki ne szeretné "klónozni" idális ügyfeleit? Az üzleti intelligencia segítségével minden eddiginél könnyebben találhatja meg azokat a potenciális partnereket, akik a leginkább hasonlítanak jelenlegi ideális partnereihez.

Térképezze fel néhány egyszerű lépésben a hasonló tevékenységű, árbevételű és létszámú vállalkozásokat, akikkel a legnagyobb eséllyel köthet új üzletet.

Az elemzés végén összeállított listát könnyen szegmentálhatja további célcsoportokra. Használja a kapcsolattartási adatokkal kiegészített adatbázist értékesítési vagy marketing kampányaihoz!

TEKINTSE MEG MINTATÁBLÁZATUNKAT!

Nézze meg már most milyen formátumban és struktúrában kapja vissza a kért adatokat az elemzés végén!

MIT TARTALMAZ A KÉSZ ADATBÁZIS?

Modellünk alapján összeállítjuk a meglévő partnerbázisához leginkább illeszkedő céglistát, melyben a potenciális üzleti partnerei alap, kapcsolati és pénzügyi adatai is szerepelnek. Az elemzés végén 3 csomagból választhatja ki az Ön számára optimális összeállítást, mely hozzásegíti Önt ügyfelei jobb megértéséhez és az új ügyfelek felkutatásához!

Céges alapadatok

  • Cégnév
  • Cégjegyzésre jogosult
  • Adószám
  • Főtevékenység
  • Létszámadatok*
  • Árbevétel*

Kapcsolati adatok

  • E-mail cím*
  • Telefonszám*
  • Székhely címe

* Egyes adatok nem minden cégnél állnak rendelkezésre, elérhetőségük országonként és cégenként eltérő lehet.

Leggyakrabban feltett kérdések

Megválaszoljuk néhány kérdését.

A feltöltött .xlsx fájlnak mindenképpen tartalmazni kell az adószámot és/vagy a cégjegyzékszámot. Összesen 3 oszlopot lehet feltölteni, az oszlopok sorrendje fix, az adószámot az 1. oszlop tartalmazza, a cégjegyzékszámot a 2. oszlop, míg a 3. oszlop a cég nevét. Nem kötelező adószámot és cégjegyzékszámot is megadni, de az azonosításhoz az egyikre mindenképp szükség van. Az azonosító mellett a cég nevének megadása opcionális.

A feltöltött adatokat bizalmasan kezeljük, 3. fél számára nem adjuk ki, teljesítést követően nem tároljuk, kizárólag a kiválasztott szolgáltatás elkészítéséhez használjuk. Az adatok kezelésével kapcsolatos további információk itt érhetők el.

Mindösszesen pár perc alatt, 3 egyszerű lépést követően (feltöltés, beazonosítás, kiválasztás) megvásárolhatja a kiválasztott szolgáltatást. A feltöltött lista beazonosítása után kiválaszthatja az adott szolgáltáson belül az Önnek legmegfelelőbb csomagot. A megvásárolom gombra kattintva az adatok megadása utána akár azonnali (SimplePay, PayPal), akár banki átutalásos fizetéssel megrendelheti a terméket. A megrendelt termék letöltéséhez szükséges linket a kifizetést követően a megrendelésnél megadott e-mail címre küldjük az elkészítést követően.

Az egyes szolgáltatások árazása egyedileg történik, függ a feltöltött és beazonosított partnerek számától, valamint egyes szolgáltatások esetében a visszakért adatok mennyiségétől. A pontos árat forintban láthatja az ügyfél még a megrendelés előtt.

Az OPTEN webshopján keresztül biztonságosan, egyszerűen és gyorsan kifizetheti a megrendelt szolgáltatást SimplePay-jel, PayPallal, vagy banki átutalással.
icon_sajtoszoba icon_szakertoanyagok icon_rendezveny
Néha jobb segítséggel, forduljon bátran szakértő kollégáinkhoz.