Partner+

Meglévő partnerekhez hasonló új ügyfelek

Találja meg hazai és külföldi potenciális partnereit jelenlegi ügyfelei alapján!

Ki ne szeretné "klónozni" idális ügyfeleit? Az üzleti intelligencia segítségével minden eddiginél könnyebben találhatja meg azokat a potenciális partnereket, akik a leginkább hasonlítanak jelenlegi ideális partnereihez.

Térképezze fel néhány egyszerű lépésben a hazai és a környező országok hasonló tevékenységű, árbevételű és létszámú vállalkozásait, akikkel a legnagyobb eséllyel köthet új üzletet.

Az elemzés végén összeállított listát könnyen szegmentálhatja további célcsoportokra. Használja a kapcsolattartási adatokkal kiegészített adatbázist értékesítési vagy marketing kampányaihoz!

TEKINTSE MEG MINTATÁBLÁZATUNKAT!

Nézze meg már most milyen formátumban és struktúrában kapja vissza a kért adatokat az elemzés végén!

MIT TARTALMAZ A KÉSZ ADATBÁZIS?

Modellünk alapján összeállítjuk a meglévő partnerbázisához leginkább illeszkedő céglistát, melyben a potenciális üzleti partnerei alap, kapcsolati és pénzügyi adatai is szerepelnek. Az elemzés végén 3 csomagból választhatja ki az Ön számára optimális összeállítást, mely hozzásegíti Önt ügyfelei jobb megértéséhez és az új ügyfelek felkutatásához!

Céges alapadatok

  • Cégnév
  • Cégjegyzésre jogosult
  • Cégállapot
  • Adószám
  • Létszámadatok*
  • Árbevétel*
  • Alapítás dátuma
  • Tulajdonos

Kockázati elemzések

  • E-mail cím*
  • Web*
  • Székhely címe
  • Telefonszám*

Leggyakrabban feltett kérdések

Megválaszoljuk néhány kérdését.

A feltöltött .xlsx fájlnak mindenképpen tartalmazni kell az adószámot és/vagy a cégjegyzékszámot. Összesen 3 oszlopot lehet feltölteni, az oszlopok sorrendje fix, az adószámot az 1. oszlop tartalmazza, a cégjegyzékszámot a 2. oszlop, míg a 3. oszlop a cég nevét. Nem kötelező adószámot és cégjegyzékszámot is megadni, de az azonosításhoz az egyikre mindenképp szükség van. Az azonosító mellett a cég nevének megadása opcionális.

A feltöltött adatokat bizalmasan kezeljük, 3. fél számára nem adjuk ki, teljesítést követően nem tároljuk, kizárólag a kiválasztott szolgáltatás elkészítéséhez használjuk. Az adatok kezelésével kapcsolatos további információk itt érhetők el. https://www.opten.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Mindösszesen pár perc alatt, 3 egyszerű lépést követően (feltöltés, beazonosítás, kiválasztás) megvásárolhatja a kiválasztott szolgáltatást. A feltöltött lista beazonosítása után kiválaszthatja az adott szolgáltáson belül az Önnek legmegfelelőbb csomagot. A megvásárolom gombra kattintva az adatok megadása utána akár azonnali (SimplePay, PayPal), akár banki átutalásos fizetéssel megrendelheti a terméket. A megrendelt termék letöltéséhez szükséges linket a kifizetést követően a megrendelésnél megadott e-mail címre küldjük az elkészítést követően.

Az egyes szolgáltatások árazása egyedileg történik, függ a feltöltött és beazonosított partnerek számától, valamint egyes szolgáltatások esetében a visszakért adatok mennyiségétől. A pontos árat forintban láthatja az ügyfél még a megrendelés előtt.

Az OPTEN webshopján keresztül biztonságosan, egyszerűen és gyorsan kifizetheti a megrendelt szolgáltatást SimplePay-jel, PayPallal, vagy banki átutalással.
icon_sajtoszoba icon_szakertoanyagok icon_rendezveny